Általános szerződési feltételek

Jelen Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) a Vet-Jur Kft. által www.essentialheal.hu honlapon üzemeltetett webáruház (a továbbiakban: Webáruház) használatára, valamint az azon keresztül történő vásárlói (fogyasztói) megrendelésre, vásárlásra vonatkozó általános szerződési feltételeket tartalmazza. Kérjük, hogy Ön, mint megrendelő (továbbiakban: Megrendelő/Felhasználó) csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

I. A Szolgáltató adatai

Cégneve: Vet-Jur Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Szolgáltató)
Székhelye: 6726 Szeged, Németh András u. 36.
Levelezési címe: 6726 Szeged, Németh András u. 36.

Honlap és webáruház címe: www.essentialheal.hu
Cégjegyzékszáma: 06-09-003959
Bejegyzés időpontja: 1996. május 21.
Nyilvántartó bíróság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
Adószáma: 11390972-2-06

Szeged Megyei Jogú Város Jegyzője (Igazgatási és Építési Osztály) által kiadott csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 01/95448-2/2019.

A szerződés nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató adatai: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft. (székhely: 9024 Győr, Déry T. u. 11.; levelezési cím: 9024 Győr, Déry T. u. 11.; Cégjegyzékszám: 08-09-016359; e-mail: [email protected]; telefon: +36 70 297 4811)

II. Ügyfélszolgálat

A Szolgáltató ügyfélszolgálatát az info@essentialheal.hu e-mail címen, 6726 Szeged, Németh András u. 36. szám alatti levelezési címen, vagy a +36-70-774-1443-as telefonszámon lehet elérni hétköznap 8.30-16.00 óra között.

III. Általános rendelkezések

Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó, így különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elkertv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a Felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Felhasználó a Webáruházból való rendeléssel az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

A Webáruházból termék mind belföldről, mind külföldről rendelhető. Külföldi megrendelés teljesítésére azonban csak a Felek szállítási költségekben való külön megállapodása esetén van lehetőség.

IV. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A megvásárolni kívánt termék főbb jellemzőit, az adott termékhez tartozó leírás tartalmazza, melyek csupán tájékoztató jellegűek, nem minősülnek orvosi tanácsnak, nem céljuk betegségek diagnosztizálása, kezelése, gyógyítása vagy megelőzése. A leírás téves értelmezéséből eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Szolgáltató megfelelő gondossággal kezeli a weboldalon szereplő információkat. Szolgáltató az adatbázisban szereplő esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállal.

V. A vásárlás szabályai

A webáruházban található termékeket kizárólag elektronikus úton, a www.essentialheal.hu weboldalon keresztül lehetséges megrendelni. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben, Facebook-on, Messengerben leadott rendeléseket nem áll módunkban elfogadni és teljesíteni.

A Felhasználónak nem szükséges a Webáruház oldalán regisztrálnia annak érdekében, hogy a Webáruházból vásárolni tudjon. A Felhasználó a termék kínálatból bejelentkezés nélkül szabadon válogathat, a termékeket az általa megadott mennyiségben kosarába helyezheti.

A termékek válogatása a kosárba helyezést követően egyéb gomb megnyomása nélkül tovább folytatható. Ha a befejezte vásárlását, akkor rendelését véglegesítheti a „Kosár” ikonra kattintva, melyet a weboldal jobb felső sarkában talál meg. A kosár ikon mellett látható szám a kosár tartalmának mennyiségét jelöli. A kosár ikonra kattintva megtekinthető a kosárba helyezett termékek listája, valamint a kosár részösszege, amely az Áfát és a szállítási költséget még nem tartalmazza. A bal alsó sarokban „Kosár” gombra kattintva megtekinthető annak részletes tartalma és teljes összege, amely már az Áfát és a szállítás költségét is tartalmazza.

A kosár részletes tartalmának megjelenítése után módosítható bármely kosárban lévő termék mennyisége. A mennyiség mező tartalmának módosítása után a „Kosár frissítése” gombra kattintás után történik meg az árak újrakalkulálása. A termék neve mellett bal oldalon található X szimbólumra (ikonra) kattintva bármelyik termék eltávolítható a kosárból. A kosár megtekintése nem jelenti feltétlen a vásárlás befejezését. Az Üzlet menüpontra kattintva folytatható a termékek megtekintése, újabb termékek kosárba helyezése.

A kosárba helyezett termékeket a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával rendelheti meg.

A rendelés véglegesítéséhez akár regisztrációval, akár regisztráció nélkül történik a vásárlás a fizetési adatokra vonatkozó űrlapot ki kell tölteni, amely során meg kell adni a számlázási adatokat – melyek a Webáruház felületén csillaggal kerülnek megjelölésre –, és ha ettől eltér, akkor a szállítási adatokat. Itt rögzítheti a kedvezményekre jogosító kuponkódot is.

A megrendelés elküldése előtt a regisztrált felhasználónak lehetősége van a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével. A vásárlás befejezése előtt fizetési mód választandó. Jelen ÁSZF elfogadásával és utánvétes fizetés esetén a „Megrendelés elküldése”, bankkártyával történő fizetés esetén pedig a „Fizetés Barionnal” vagy PayPal gomb megnyomásával a Megrendelő kötelező érvényű ajánlatot tesz, és tudomásul veszi, hogy a megrendeléssel fizetési kötelezettsége keletkezik.

A Megrendelő a webáruházban leadott valamennyi rendelés megerősítésekor, a mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek megismerését, az abban foglaltak megértését és elfogadását is megerősíti.

A Megrendelő és a Szolgáltató között Webáruházban történő vásárlás esetén a 45/2014.(II. 26.) Korm. rendelet szerinti „távollévők közötti adásvételi szerződés” jön létre. A szerződés a megrendelés visszaigazolásával jön létre, nyelve magyar.

VI. A termékek ára

A Webáruház termék katalógusa a termékek aktuális kiskereskedelmi árát tartalmazza, az árak forintban értendők és az Áfát tartalmazzák.

Abban az esetben, ha egy Felhasználó egyéni állandó kedvezményre jogosult, a bejelentkezést követően a kedvezményes árat is látja.

A termékeknél feltüntetett ár nem tartalmazza a szállítási költséget. Az a kosár végösszegében kerül feltüntetésre. A megrendelés átvételekor fizetendő összeg minden esetben megegyezik a kosár végösszegével.

A szállítási költség 17.000,- forint feletti vásárlás esetén térítésmentes.

Szolgáltató az internetes áruházban közzétett árak változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Ez egyben azt is jelenti, hogy a rendszer a kosár értékét mindig az aktuális árakkal számolja. Az árak módosítása a már megrendelt és visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja.

A vételárról szóló E-számla a megrendelt áru becsomagolásának pillanatában a Megrendelő által megadott e-mail címre kerül megküldésre.

VII. Fizetés módja

Megrendeléskor a Megrendelő választhat, hogy a megrendelt termékek vételárát a termékek átvétele előtt bankkártyával, PayPal egyenlegéről vagy a termék átvételekor utánvétes fizetéssel készpénzben fizeti ki.

A vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonjogát a futárszolgálatnak átadott termék(ek) tekintetében fenntartja. A termék tulajdonjoga a vételárnak a Szolgáltató számláján történő jóváírással száll át a Megrendelőre.

Bankkártyás fizetés az „Brion” feliratra kattintással lehetséges. Barion fizetés esetén a Megrendelőt a kiválasztott áruk megrendelését követően a weboldal automatikusan átirányítja a Barion fizetőoldalára. A Barion fizetési szerverén a bankkártya számát, lejárati dátumát, valamint a bankkártya hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) kell megadni.

PayPal-lal történő fizetés a „PayPal” feliratra kattintással lehetséges. PayPal fizetés esetén a Megrendelőt a kiválasztott áruk megrendelését követően a weboldal automatikusan átirányítja a PayPal fizetőoldalára, ahova a PayPal-nál regisztrált felhasználó névvel és jelszóval tud belépni.

VIII. Megrendelés visszaigazolása

A megrendelésről minden Megrendelő elektronikus formában az általa megadott e-mail címre visszaigazolást kap. A visszaigazolás tartalmazza a rendelés azonosítóját, a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a Megrendelő szállítási (név, cím, telefonszám) és számlázási (név, cím) adatait. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Megrendelőhöz nem érkezik meg, akkor a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak e-mailben vagy telefonon.

A tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a Szolgáltató nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel. Tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt téves ár esetén a Szolgáltató a lehető legrövidebb időn belül jelzi a tévedést Megrendelőnek, aki eldöntheti, hogy a valós áron is kéri az adott termék szállítását, rendelését továbbra is fenntartja vagy eláll attól.

A Szolgáltató a megrendelés teljesítésére csak abban az esetben köteles, ha a megrendelést visszaigazolta. A szerződés a megrendelés Megrendelő részére történő visszaigazolással jön létre és a Megrendelő részére fizetési kötelezettséget keletkeztet. A Megrendelő részére a visszaigazolás akkor tekintendő megérkezettnek, amikor a visszaigazolást tartalmazó e-mail a Megrendelő számára hozzáférhetővé válik. A szerződés létrejöttével Szolgáltató köteles a termék(ek) kiszállítására, és a Megrendelő köteles a termék(ek) vételárának megfizetésére.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve nincs raktáron, erről a Szolgáltató köteles a Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni. Amennyiben a termékbeszerzés több időt vesz igénybe, mint 8 munkanap, akkor a megrendelés fenntartásáról, illetve a Megrendelő által fizetett összeg sorsáról egyedileg egyeztet a Megrendelővel.

IX. Csomagolás és szállítás

A megrendelések csomagolásával, kiszállításával, a kiszállított küldemény utánvétel összegének kezelésével és a visszáru kezelésével kapcsolatos feladatokat a Szolgáltatóval kötött szerződés alapján a WEBSHIPPY Magyarország Logisztikai Kft. alvállalkozóként (székhely: 1044 Budapest, Ezred utca 4. (B2/13)) látja el. A Szolgáltató az igénybe vett alvállalkozóért úgy felel, mintha maga járt volna el. A küldeményeken feladóként a Szolgáltató neve és címe mellett a “Webshippy”, “Fulfilled by Webshippy”, vagy “Kézbesítve a Webshippyvel” kiegészítés szerepel.

A WEBSHIPPY Kft. munkanapokon a megrendelt és raktáron lévő terméket, amennyiben a megrendelés adott nap déli 12:00 óráig beérkezik akkor aznap, azt követő beérkezés esetén 1, azaz egy munkanapon belül becsomagolja és kiszállításra átadja a GLS részére. A megrendelés kiszállítása GLS futárszolgálattal történik a Megrendelő által a megrendeléskor meghatározott szállítási címre. Szombaton vagy vasárnap, valamint munkaszüneti napokon beérkezett megrendelések feldolgozása és kiszállítási ügyintézése a következő munkanapon kezdődik meg.

Választható szállítási módok:

  • házhoz szállítás GLS futárszolgálattal

  • személyes átvétel GLS CsomagPontban

  • személyes átvétel GLS Automatából

  • személyes átvétel GLS depóban

A szállítás költségét a termék ára nem tartalmazza, az a kosár véglegesítésekor kerül feltüntetésre.

A szállítási idő a megrendelés visszaigazolásától számított 1-3 munkanap. A Megrendelő a megrendelt termék(ek) futárszolgálatnak történt átadás idejéről értesítést kap elektronikus levélben. A házhoz szállítással küldött termék kézbesítési ideje munkanapokon 8:00-17:00 óra között történik.

Megrendelő köteles gondoskodni arról, hogy az általa megadott szállítási címen a kiszállítás időpontjában tartózkodjon olyan személy, aki a megrendelt termékek átvételére jogosult.

Amennyiben a Megrendelő által megadott szállítási címről átvétel nélkül visszaküldésre kerül a csomag, vagy helytelen kézbesítési adatok miatt a kézbesítés sikertelen, a megrendelt termék visszakerül a Webshippy Kft. központi raktárába (cím: 1044 Budapest, ezred u. 2. (B2/13/1.; telefon: +36 1 99 88 099), és a továbbiakban arra kizárólag az összes költség előre történő megfizetésével fogadjuk el a megrendelést.

Amennyiben a csomag sérült, szakadt, nedves, rongálódott a Megrendelő köteles fényképet készíteni és a futárszolgálat részére visszaadni, a 2. pontban megjelölt Pontokra történő szállítás esetén a Megrendelő köteles gondoskodni a termék(ek) visszaküldéséről.

A termék tekintetében fennálló kárveszély, a terméknek a Megrendelő vagy a Megrendelő érdekében eljáró személy részére történő átadásával száll át a Megrendelőre.

A szállítólevél aláírása után a Szolgáltató reklamációt nem fogad el.

X. Elállás

A Megrendelő jogosult a megrendelést követően, de még a megrendelt terméknek a szállítással megbízott futárszolgálat részére történő átadását megelőzően a megrendeléstől elállni. Ezt az igényét elektronikus úton, írásban jogosult jelezni az [email protected]ssentialheal.hu email címre. Ez esetben a Megrendelőt semmilyen költség nem terheli, és nem köteles a megrendelt termékek vételárának a fizetésére.

Ha a kiszállítás már megtörtént, elállási joggal a Fogyasztó rendelkezik, melyet a terméknek, több termék adásvételekor; ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek; több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak; ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A termék(ek) kiszállítását követően történő elállásra a Fogyasztó kizárólag abban az esetben jogosult, ha azon termék(eke)t nem bontotta fel és nem használta. A termékek zárt csomagolású termékek, amelyek egészségvédelmi és higiéniás okokból a felbontást követően nem küldhetőek vissza.

A Fogyasztó az elállás jogát a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (Kormányrendelet) 2. számú mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Az Elállási nyilatkozat minta a 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet 2. számú melléklete alapján az alábbi:

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

Elállás esetén a Fogyasztó köteles azon terméke(ke)t, amelyekre vonatkozóan a szerződéstől elállt, haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni a Szolgáltató mindenkori székhelyére. A termék(ek) visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Portósan feladott küldeményt a Szolgáltató nem köteles átvenni. Amennyiben átveszi, jogosult a Fogyasztó részére visszatérítendő összegből levonni a termék(ek) visszaküldésével kapcsolatosan általa kifizetett összeget. A terméke(ke)t postai úton nem lehet visszaküldeni, kizárólag futárszolgálat útján. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Szolgáltató kizárólag abban az esetben köteles a kifizetett vételár teljes összegének a visszatérítésére, amennyiben a Fogyasztó bontatlan és újraértékesítésre alkalmas, meg nem rongált csomagolású terméke(ke)t küld vissza a Szolgáltató részére.

XI. Weboldal használatáért való felelősség kizárás

A Megrendelő tudomással bír arról, hogy a webáruházban illóolajok és kozmetikai termékek vásárolhatók meg, melyek használatuk során bőrrel érintkeznek. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a www.essentialheal.hu honlapon a termékekre vonatkozóan közzétett információk, leírások aromaterapeuták publikációiból és a gyártó dokumentációiból származnak és csupán tájékoztató jellegűek, nem minősülnek orvosi tanácsnak, nem céljuk betegségek diagnosztizálása, kezelése, gyógyítása vagy megelőzése.

A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amelyet a Megrendelő egyéni érzékenysége vagy allergiája okozott a termék használatakor vagy azt követően. A termékek a használati útmutatóban foglaltak betartásával, a szavatossági idő lejártáig használhatóak.

Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért vagy költségért, amely az weboldalhoz vagy webshophoz való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználó felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait.

XII. Panaszkezelés

Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon a Szolgáltató székhelyén működő ügyfélszolgálathoz. Fogyasztóvédelmi panaszokat vagy kifogásokat a Szolgáltató ügyfélszolgálatának alábbi elérhetőségein lehet jelezni írásban vagy telefonon:

  • Postacím: 6726 Szeged, Németh András u. 36.

  • E-mail: [email protected]

  • Telefon: +36 70 774 1443 (munkanapokon 08:30-16:00 között).

A jogszabályi előírásoknak megfelelően Szolgáltató az írásbeli panaszokra 30 (harminc) napon belül válaszol; elutasító válasz esetén válaszát indokolja és a vonatkozó jogszabályokban meghatározott ideig megőrzi.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató írásban tájékoztatja a Fogyasztót arról is, hogy panaszával melyik hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatás kiterjed továbbá az illetékes hatóság, illetve a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyére, telefonos és internetes elérhetőségére, valamint levelezési címére. A tájékoztatás arra is kiterjed, hogy a Szolgáltató fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

A területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóság:

  • Szegedi Járási Hivatal Foglalkoztatási és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztálya

Cím: 6728 Szeged, Kereskedő köz 3-5. „D” épület;

Központi elektronikus címe: f[email protected];

Központi ügyfélszolgálat telefonszáma: 62/680-530; )

Területileg illetékes Békéltető Testület:

  • Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: +36-62/554-250/118
Fax: +36-62/426-149
E-mail: [email protected]

A kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről szóló 210/2009. (IX.29.) Kormányrendelet rendelkezései szerint az Ügyfélszolgálaton vásárlók könyve van arra az esetre, ha a Vásárló írásban, az Ügyfélszolgálaton kívánja megtenni a panaszt.

XIII. Adatvédelem

Szolgáltató számára fontos a személyes adatok védelme, ezért a mindenkor hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeli a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat. Bővebb információ a www.essentialheal.hu/adatvédelmi nyilatkozat alatt található.

A Webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, és az adatokat Szolgáltató csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben használja fel.

XIV. Adattovábbítási nyilatkozat

Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Vet-Jur Kft. (6726 Szeged, Németh András u. 36.) adatkezelő által a https://www.essentialheal.hu adatbázisában tárolt személyes adatai átadásra kerülnek a WEBSHIPPY Magyarország Logisztikai Kft. (székhely: 1044 Budapest, Ezred utca 4 (B2/13), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vezetéknév, keresztnév, szállítási cím, telefonszám, email cím, vásárláshoz kapcsolódó pénzügyi adatok, számlázási név és cím.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a WEBSHIPPY Kft. Adatkezelési tájékoztatójában található meg, melyek az alábbi linken tekinthetők meg: https://webshippy.com/adatkezelesi-nyilatkozat/.

XV. Jótállás, szavatosság

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.

XVI. Kellékszavatosság

Fentiek alapján Megrendelő a vállalkozás hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

A megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Megrendelő kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az általa választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja.

Ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, akkor – végső esetben – megrendelő a szerződéstől is elállhat. A Ptk. szerint jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül a vállalkozással közölni. Megrendelő a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő két hónap, de legfeljebb egy év.

Megrendelő a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vállalkozó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

XVII. Egyéb rendelkezések

Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

A Felhasználó az előző bekezdésben hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

XVIII. Záró rendelkezések

Jelen ÁSZF a www.essentialheal.hu internetes oldalán való közzététel napjától határozatlan időtartamra lép hatályba és az azt követően megkötött adásvételi jogügyletekre alkalmazandó. A mindenkor hatályos ÁSZF a weboldalon érhetők el. Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató jogosult bármikor, a Megrendelő hozzájárulása nélkül egyoldalúan, a jövőre vonatkozóan módosítani. Az ÁSZF módosításról a www.essentialheal.hu weboldalon keresztül értesíti a Megrendelőt.

Jelen ÁSZF egyes pontjainak érvénytelensége esetén a szerződés többi része kötelező erejű marad. Ahol alkalmazható, a vonatkozó törvényi rendelkezések lépnek hatályba az érvénytelen pontok helyett.

A weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) mindenkori rendelkezései, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.





error: Content is protected !!

Köszönjük, hogy feliratkozott!

ne maradjon le újdonságainkról

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és értesüljön első kézből akcióinkról, újdonságainkról!

ne maradjon le újdonságainkról

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és értesüljön első kézből akcióinkról, újdonságainkról!